کشتار دام در تگزاس در پی خشکسالی

شهره صدری – خشک شدن مراتع در تگزاس، دامداران را مجبور به کشتار گاوهای بیشتری کرده است.

با توجه به  اینکه خشکسالی تقریباً تمام ایالت تگزاس را فراگرفته است، دامداران گاوهای بیشتری را به کشتارگاه می فرستند. روندی که احتمالاً به دلیل کاهش عرضه از بزرگترین منطقه گاو در ایالات متحده، قیمت گوشت گاو را در دراز مدت افزایش می دهد.

بر اساس گزارش نظارت بر خشکسالی ایالات متحده، از اواسط ماه جولای، بیش از 93 درصد از ایالت تگزاس در خشکسالی قرار گرفته است. تا اواسط آگوست، بیش از 26 درصد تگزاس در بالاترین سطح از خشکسالی قرار داشت. سطحی که با از دست دادن گسترده مراتع و محصولات کشاورزی و همچنین کمبود آب مشخص می شود.

در حالی که شرایط به ویژه در تگزاس حاد است، حدود 54 درصد از کل گاوهای ایالات متحده تا 16 آگوست در برخی از مناطق مختلف درگیر خشکسالی قرار داشتند که نسبت به سال قبل 36 درصد افزایش داشت. کشتار گاو در سراسر امریکا بالا است. این روند به طور موقت عرضه را افزایش می‌دهد، اما در سال‌های آینده ذخایر کمتری را به همراه خواهد داشت.

پل کری کرافت، یکی از مالکان حراج دام شرق تگزاس در کراکت، گفت که چراگاه‌های خشک، گاوها را از یک منبع غذایی مهم محروم می‌کنند، در حالی که تکمیل رژیم غذایی گله‌ها با یونجه و خوراک برای دامداران گران‌تر می‌شود.

کرایکرافت همچنین گفت: «من دقیقا نمی دونم ما چند روز دمای 38 درجه سانتیگراد داشتیم و می‌توانید نتیجه آن را ببینید، می بینید که علفزارها از بین رفته‌اند. گاوها شروع به کاهش وزن کرده اند. بنابراین ما از شر بسیاری از گاوها خلاص می شویم.

منبع: nbcnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *